شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

درب کنسرو بازکن برقی
جناب آقاي رضايي 1) شما در حين مناظره سوم و در پاسخ به آقاي روحاني گفتيد که : ((..اتفاقا من اشکالات اساسي را در مسئله سياست خارجي بر تشخيص مي‌دانم، زماني جنگ نيست و شما فکر مي‌کنيد جنگ مي‌شود چه هزينه‌ عظيمي بايد کشور بپردازد، يک تشخيص غلط چه مشکلاتي را به وجود مي‌آورد زماني هم که قرار است تحريم شويم و بگوييد خير تحريمي در پيش نيست اين هم خسارت وارد مي‌کند..)).
جناب آقاي رضايي، آيا شما همان کسي نيستيد که حدود 6 سال قبل در گفتگوي خبري زنده شبکه 2 همين صداوسيما تشخيص خود را اعلام کرديد و گفتيد : آمريکا حداکثر تا دوماه ديگر به ايران حمله مي کند مجري هم با تعجب به شما گفت : آقاي رضايي دوماه ديگر شما را مي آوريم همينجا! شما مطمئنيد؟! شما نيز با قاطعيت و چهره اي مسلط به اوضاع گفتيد : بله.
جناب رضايي، لطفا پاسخ دهيد که اگر قرار باشد در جايگاه رئيس جمهور اين چنين تشخيص هايي بدهيد چه هزينه هايي بر مملکت تحميل خواهد شد؟ وانگهي شما در اين ايام مرتباً تاکيد مي کنيد که اهل عذرخواهي از کارهاي غلط و اشتباه هستيد. آيا بابت اين تشخيص غلط شش ساله ي خود از مردم عذرخواهي کرده ايد؟
2) آقاي روحاني طي محاجه با جنابعالي گفتند : من قصد نداشتم اين‌ها را بگويم اما چون شما آغازکننده هستيد اين مسائل را عنوان مي‌کنم من نظرات ديگر شما را هم دارم اولين جلسات هسته‌اي که ما برگزار کرديم و به کلي سري بود کدام سايت افشا کرد؟ چه کساني از سران بودند که همگي ناراحت شدند؟ آقاي دکتر ولايتي هم آن جا حضور داشت و ديدند که کدام سايت افشا کرد اين جا خيلي حرف‌ها هست و نبايد گفته شود.
آيا خطاب اين صحبت آقاي روحاني شما و سايت مشهورِ منتسب به شما نيست؟ جناب آقاي رضايي، لطفا براي مردمي که به قول شما نامحرم نيستند پاسخ سوالات دوگانه ي بالا را ارائه فرماييد.
درب کنسرو بازکن برقی
يار خراساني
رتبه 0
0 برگزیده
458 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
يار خراساني عضو گروهی نیست
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top