سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ


کمی تفکر...
پیوندها
لوگو
کمی تفکر...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 9
  • بازدید دیروز: 13
  • کل بازدیدها: 42611



سلام سلام




دلهره ترین احتمال، انتخاب جلیلی است. سرسختی و زیرکی او نگذاشت حتی یک نتیجه مطلوب هسته ای بدست آید.

 مدیون شهدا و امثال جلیلی ها هستیم




موضوع مطلب :


یکشنبه 92 خرداد 19 :: 11:35 عصر :: نویسنده : فاصله ها


جناب آقای رضایی
1)  شما در حین مناظره سوم و در پاسخ به آقای  روحانی گفتید که:

((..اتفاقا من اشکالات اساسی را در مسئله سیاست خارجی بر تشخیص می‌دانم، زمانی جنگ نیست و شما فکر می‌کنید جنگ می‌شود چه هزینه‌ عظیمی باید کشور بپردازد، یک تشخیص غلط چه مشکلاتی را به وجود می‌آورد زمانی هم که قرار است تحریم شویم و بگویید خیر تحریمی در پیش نیست این هم خسارت وارد می‌کند..)).

جناب آقای رضایی،

آیا شما همان کسی نیستید که حدود 6 سال قبل در گفتگوی خبری زنده شبکه 2 همین صداوسیما تشخیص خود را اعلام کردید و گفتید :

آمریکا حداکثر تا دوماه دیگر به ایران حمله می کند

مجری هم با تعجب به شما گفت : آقای رضایی دوماه دیگر شما را می آوریم همینجا! شما مطمئنید؟!

شما نیز با قاطعیت و چهره ای مسلط به اوضاع گفتید : بله.

جناب رضایی،

لطفا پاسخ دهید که اگر قرار باشد در جایگاه رئیس جمهور این چنین تشخیص هایی بدهید چه هزینه هایی بر مملکت تحمیل خواهد شد؟

وانگهی شما در این ایام مرتباً تاکید می کنید که اهل عذرخواهی از کارهای غلط و اشتباه هستید.

آیا بابت این تشخیص غلط شش ساله ی خود از مردم عذرخواهی کرده اید؟

2) آقای روحانی طی محاجه با جنابعالی گفتند : من قصد نداشتم این‌ها را بگویم اما چون شما آغازکننده هستید این مسائل را عنوان می‌کنم من نظرات دیگر شما را هم دارم اولین جلسات هسته‌ای که ما برگزار کردیم و به کلی سری بود کدام سایت افشا کرد؟ چه کسانی از سران بودند که همگی ناراحت شدند؟ آقای دکتر ولایتی هم آن جا حضور داشت و دیدند که کدام سایت افشا کرد این جا خیلی حرف‌ها هست و نباید گفته شود.

آیا خطاب این صحبت آقای روحانی شما و سایت مشهورِ منتسب به شما نیست؟

جناب آقای رضایی،

لطفا برای مردمی که به قول شما نامحرم نیستند پاسخ سوالات دوگانه ی بالا را ارائه فرمایید.




موضوع مطلب :


شنبه 92 خرداد 18 :: 10:35 عصر :: نویسنده : فاصله ها
آیت الله موسوی جزایری، خطاب به دکتر جلیلی، با اشاره به آیه شریفه « إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَ?نُ وُدًّا » ابراز داشت: کسانی که ایمان و علم صالح انجام دهند و بر مبانی و اصول پایبند باشند، خدای تبارک و تعالی محبتشان را در دل مؤمنین قرار می دهد و این محبت با دیگر محبت‌های مادی متفاوت است که یک موهبت الهی و امری راسخ بوده و پایدار خواهد ماند.
وی افزود: امروز شما را مصداق این آیه مبارک می بینیم و به رأی العین مشاهده می کنیم که جوانان، مساجد و طلاب حوزه های علمیه گرایش عجیبی نسبت به شما پیدا کرده اند که منشأ آن همان آیه شریفه است.
 
پروژه جلیلی هراسی و تخریب اصولگرایان از سوی چه کسانی پیگیری می شود؟+سند



موضوع مطلب :


شنبه 92 خرداد 18 :: 1:33 صبح :: نویسنده : فاصله ها
به گزارش پایگاه 598، روز گذشته 9 خرداد همایش انتخاباتی دکتر قالیباف عضو ائتلاف پیشرفت در ورزشگاه شهید حیدریان قم با سخنرانی انتخاباتی ایشان برگزار گردید.

در همین خصوص تعداد قابل توجهی از اتوبوس های ناوگان حمل و نقل شهر کرج و تهران! در خیابان های اطراف ورزشگاه شهید حیدریان قم جهت جایجایی جمعی از حاضرین در این همایش توقف نموده بودند.

تعداد اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی کرج و تهران و توقف آنها تا پایان همایش انتخاباتی دکتر قالیباف در خیابان های اطراف ورزشگاه شهید حیدریان قم به حدی بود که موجب به وجود آمدن ترافیک سنگین در مسیر تقاطع بلوار امین و 45 متری صدوق گردید.

خبرنگار پایگاه 598 تصاویری از جابجایی جمعی از حاضرین در همایش انتخاباتی دکتر قالیباف در قم توسط اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی کرج و تهران را تهیه نموده است که بدون هیچ گونه پیش داوری تقدیم حضور مخاطبین می گردد.
(لطفا به پایگاه 598 مراجعه فرمائید.) با سپاس

 




موضوع مطلب :


جمعه 92 خرداد 10 :: 11:34 عصر :: نویسنده : فاصله ها
محمد باقر قالیباف در برنامه گفتگوی ویژه خبری حاضر شد و ضمن ارائه نقطه نظرات مختلف خود در عرصه های مختلف، در پاسخ به پرسش مجری برنامه که نظر وی را درباره دهه پیشرفت و عدالت جویا شد گفت: "به نظر من این بحث یک مقدمه ای دارد مقدمه اولش این است بنده اگر رئیس دولت شدم می خواهم تصمیم بگیرم برای پیشرفت کشور چون تا پیشرفت اتفاق نیفتد عدالت در واقع توزیع فقر است."

این جملات در حالی از سوی شهردار تهران بیان شد که نشان می دهد اولویت وی برای اداره کشور؛ نه عدالت بلکه "پیشرفت" است؛ هر چند وی به درستی اعلام می کند بدون پیشرفت؛ عدالت معنایی جز توزیع فقر ندارد و این مساله ای است که در سخنرانی اول فروردین 87 رهبر انقلاب نیز مورد اشاره ایشان قرار گرفته است. ایشان می فرمایند: "نه عدالتِ بدون پیشرفت مطلوب است، نه پیشرفتِ بدون عدالت. عدالت بدون پیشرفت یعنی برابری در عقب ماندگی، برابری در فقر؛ این را نمی خواهیم. پیشرفت بدون عدالت را هم هرگز مطالبه نمی کنیم؛ پیشرفت، همراه با عدالت." اما نکته مهم و مورد غفلت قرار گرفته این است که قالیباف بر اولویت خود بر مقوله پیشرفت نسبت به عدالت تاکید می کند و صراحتا می گوید مقدمه رسیدن به عدالت، "پیشرفت" می باشد. نکته ای که یادآور مشی عمومی دولت هاشمی رفسنجانی و در آن برهه اینگونه استدلال می شد که ابتدا کشور باید توسعه پیدا کند و بعد به سمت عدالت حرکت کرد.

از طرف دیگر دکتر سعید جلیلی نیز در برنامه گفتگوی ویژه خبری حاضر شد و در پاسخ به همین سوال نکته مهم و قابل تاملی را بیان کرد. وی با اشاره به فرمایش معصوم در این باره گفت: "فرمایش حضرت علی علیه السلام هست که فی العدل سعه؛ یعنی در عدالت هست که پیشرفت شکل می گیرد، اگر بتوانیم فرصت های لازم را فراهم کنیم که همه این ظرفیت ها به موقع استفاده بشود فرصت های برابر داشته باشند حتماً به دنبال خودش پیشرفت را خواهد داشت."




موضوع مطلب :


جمعه 92 خرداد 10 :: 11:3 عصر :: نویسنده : فاصله ها

با درایت رهبری و با شکسته شدن پلمب‌های تعلیق هسته‌ای ،ایران به موضوع سازش و تسلیم شدن در برابر خواسته‌های غرب پایان داد و اگر به همان سازش و تسلیم آن روز ادامه می‌دادیم امروز شاهد این رشد و پیشرفت‌های نظام در عرصه هسته‌ای نبودیم./ آیت‌الله علم‌الهدی




موضوع مطلب :


سه شنبه 92 خرداد 7 :: 11:46 عصر :: نویسنده : فاصله ها
حماسه سازان خرداد 92 ، برای خود شانی جز ادای وظیف قائل نیستند .  نگران خود و جایگاهشان نیستند . معامله گر نیستند .حمایت خود را مبتنی بر تضمین پست نمیکنند . دنبال حجت شرعی و حرکت و بصیرتمندانه هستند. از نا ملایمات دلگیر نمیشوند .  خود را در راه خدا، آسان معامله میکنند . گرانفروشی نمیکنند . سرزنش ملامت گران ، آنها را از جا تکان نمیدهد. دنبال کاندیدایی میگردند که ابوالفضلی باشد. کسی که چیزی برای خودش و نزدیکانش نخواهد. همه همت خود را ادای تکلیف بر اساس بصیرت و تدبیر قرار داده باشد. راه را گم نکند . اگر سربازی میکند ، اگر سیاست ورزی میکند ، اگر خدمت میکند همه را برای خدا انجام دهد . دلش به ولی باشد . برای خود شانی جدای از ولی قائل نباشد. آماده فدا شدن باشد .




موضوع مطلب :


سه شنبه 92 خرداد 7 :: 11:35 عصر :: نویسنده : فاصله ها

ای زینب(س)
تو کوه صبر باشی و من نگاهم به بی صبرانی باشد که ادعای اسوه بودن دارند؟!
تو فرمانبردار امام خویش باشی و من غافل از امام حاضر و حیّ خود باشم؟
یاری ام کن!
کمکم کن تا تو را الگوی زیستنم بدارم و بدانم
یاری ام کن تا چنان باشم که با امام خویش بودی.

وفات عمه بزرگوار امام زمان (عج) را خدمت ایشان و شیعیان حضرتش تسلیت عرض می کنم.




موضوع مطلب :


شنبه 92 خرداد 4 :: 10:40 عصر :: نویسنده : فاصله ها

در عصر غیبت امــــام خامنـــه ای پـــدر امت اسلامی است روز پــــــدر مبــــارک بابای مهربـــانم ...






موضوع مطلب :


جمعه 92 خرداد 3 :: 10:51 عصر :: نویسنده : فاصله ها