سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ


کمی تفکر...
پیوندها
لوگو
کمی تفکر...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 3
  • بازدید دیروز: 4
  • کل بازدیدها: 42563



سلام سلام




  پیامبر اکرم (ص )  :

 


    ?? هر کس  صبح آیة الکرسی بخواند (حتی یک بار)، حقتعالی 2 فرشته مأمور او کند تا اعمال نیک او را در نامه ی  عملش بنویسند و کارهای بد او را محو کنند تا روز دیگر که آیة الکرسی میخواند !

 


    ?? کسیکه از خانه خارج می شود اگر آیة الکرسی بخواند، خداوند تبارک و تعالی   70.000 فرشته را مأمور می کند تا هنگامی که به خانه برمیگردد ، برای وی استغفار کنند. 

 


    ?? هر کس آیة الکرسی را هنگام  وضو  بخواند خداوند ثواب 40 سال عبادت به او عطاء فرموده و 40 حورالعین را تزویج او می گرداند !!!

 


    ?? هر کس آیة الکرسی را هنگام   سجده  بخواند،  هرگز هرگز  وارد جهنم نخواهد شد !!

 


    ?? هر کس آیة الکرسی را بعد از هر  نماز (واجب و مستحبی)  بخواند :  

           ?  خداوند خودش عهده دار گرفتن جان او می شود، روزی 70 بار بر وی نظر افکنده و 70 حاجت  خواسته و نخواسته وی را اجابت میکند !
          
?  همانند کسی است که همراه پیامبران و در رکاب آنها جهاد کرده و به شهادت رسیده باشد !!

           ? درهای هفت آسمان گشوده گردند و به هم متصل نشوند تا آنکه خداوند متعال بر وی نظر کرده و همه ی گناهان وی را بیامرزد !!!

           ?هیچ چیز نمی تواند از ورودش به بهشت جاودان خدا جلوگیری کند ! و فرد از دنیا نرود تا زمانی که جایگاه خود را در بهشت ببیند !!!!!

           ?نوشته می شود که نمازش مورد قبول قرار گرفت .



    ?? هرکس آیة الکرسی خوانده و ثواب آنرا به قبرستان مسلمانان هدیه کند ، حق تعالی 40 نور در قبر هر مرده داخل سازد و قبور ایشان را  نورانی سازد ( حتی اگر قبرستان از مشرق تا مغرب گسترده باشد ) و برای خواننده ی آن ثواب 60.000 پیامبر را کرامت نماید و به عدد هر حرفی از آیه ، فرشته ای می آفریند که برایش تا قیامت تسبیح کند !!!!!

 

 

    ?? هرکس آیة الکرسی را موقع خواب بخواند ، خداوند 50.000 ملک را مامور میکند که تا صبح از  او  و  همسایگان او  و  همسایگان همسایگان او  محافظت و مراقبت کنند !

 





موضوع مطلب :


جمعه 92 مهر 19 :: 10:20 عصر :: نویسنده : فاصله ها